سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92851 | بازدیدهای امروز: 37| بازدیدهای دیروز: 38
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


همیشه توی محل کار تز قانون بقای انرژی مربوط به من بود . قبلها توی یک محیط مجازی هم این مطلب رو نوشتم که من سخت قوانین علمی رو توی زندگیم صادق میبینم و در همه امور اون را دخالت میدم .

اینو روزهای اول شروع کارم توی یک شرکت خصوصی از مدیر عامل اون شرکت یاد گرفتم که : قانون بقای انرژی در همه امور شما دخالت داره و توی همه جا صادق است پس تا میتونید انرژیتون رو صرف کمک به دیگران کنید که این انرژی از بین نمیره و از حالتی به حالت دیگه ای تبدیل میشه و نهایتا به خودتون بر میگرده .بعدها با فکر کردن در قانون سوم نیوتن به این نتیجه رسیدم که برای تمام اعمال ما یه عکس العمل وجود داره که این عکس العمل مساوی عمل ماست اگه خوبی کنی خوبی میبینی و اگه بدی کنی بدی . توی دنیا و توی جامعه خیلی ادم میتونه درس یاد بگیره اگه دقت کنه و گوش فرا بده و توجه کنه .حالا من بعنوان یه همکار همیشه این کلمات رو به دوستان و همکارانی که تازه کارن و تازه استخدام میشن این حرفها رو تکرار میکنم  

همیشه توی زندگیم فکر می کردم که سربازی چه فایده ای داره که ادمها باید 2 سال از عمرشون رو هدر بدن . چند روز پیش در خدمت دوستی بودیم که از قضای روزگار نظامی هست و مسئول یه جائی است که چند تا سرباز زیر دستش هستند از قضای روزگار همون روز یکی از سربازهاش اتمام خدمتش بود و جاتون خالی یه فالوده شیرازی اورده بود شیرینی پایان خدمتش . ما هم زدیم تو رگ و بنده خدا سربازه که تازه فکر می کرد دیگه مشکلاتش تموم شده ، پایان خدمت به دست اومد خدمت اتاق دوست ما و این عزیز چند تا نصیحت بهش کرد که برای من هم درسهای خوبی بود .

اول گفت که توی خدمت اطاعت مافوق را میکردی که باید از این یاد بگیری که اطاعت خدا واجبه و از نماز غافل نشی .

دوم اینکه اینجا احترام مافوق رو میگذاشتی و  بیرون باید یاد بگیری که احترام پدر و مادر واجبه و همیشه باید رعایتش کنی .

من که سربازی نرفتم پیش خودم فکر کردم که اگه سربازی همین دو تا درس را هم داشته باشه و بتونه این دو تا کار را ملکه ذهن و روح آدم بکنه الحق و الانصاف ارزش دو سال عمر را داره.

شما چی فکر می کنید ؟ درسهای زندگی چیه ؟   




          (پنج شنبه 89/3/6 :: ساعت 12:10 صبح)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ