سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92779 | بازدیدهای امروز: 3| بازدیدهای دیروز: 8
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


دلم ‍، دلم گرفته .

از این دنیا سخت متنفرم ، از این چیزهایی که می فهمم و می بینم سخت متنفرم ،‏ کاش می شد ، کاش می فهمیدم چطور بعضی آ دمها اینقدر متفاوتند ، چطور بعضی ادمها اینقدر ساکت و ارومند . چطور بعضی ادمها نمی فهمند .

نمی دونم چی می خواستم بگم و الان چی دارم می گم ، خدا خیلی حکیمه و بزرگ و ما انسانها ..... واقعا هیچ چیزی نمی شه گفت راجع به خودمون .

منو از خودم رها کن تا دوباره جون بگیرم

شاید خلاصه کلام این باشه از خودم بدم می یاد . یه بنده و این همه ناسپاس ، یه بنده و این همه دهن کجی . نمی دونم نمی دونم از خودم کلافه و متنفرم . یعنی خدا این همه دهن کجی رو میبخشه؟. کاش می تونستم احساسم رو بیان کنم . خدایا خدایا منو ببخش ....

داره محرم هم میاد ،‏ خدایا این ماه رو ماه تزکیه و تطهیر قلب و روح و دل ما قرار بده . خدایا خدایا خدایا ...بحق حسین ما رو اونجوری  که خودت می خوای بار بیار و هدایت کن.

عمری در آرزوی وصال تو سوختیم

بایاد آ فتاب جمال تو سوختیم

ما را اگر چه چشم تماشا نداده اند

ای غایب از نظر به خیال تو سوختیم

ای شام عشق کی سپری می شوی که ما

در آ رزوی صبح زوال تو سوختیم . 




          (چهارشنبه 87/10/4 :: ساعت 1:14 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ