سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92693 | بازدیدهای امروز: 0| بازدیدهای دیروز: 14
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


 

سلام دیگه خیلی خجالت میکشم ، فکرمیکنم که اینجا دیگه خیلی شرمنده دوستان هستم و باید کلی عذر خواهی کنم . راستش هر روز یه سر به اینجا میزنم اما خدائیش وقت اینکه چند کلمه ای بنویسم رو ندارم . اخه خیلی سرم شلوغه . چند روزی هم نایب الزیاره شما بودیم در سرزمین وحی ، راستش 13 سال از سفر قبلیم گذشته و حالا دوباره قسمت شد ،‌ اونجا پیش خودم فکر کردم اگه 13 سال دیگه بخواد طول بکشه که من دوباره بیام با احتساب 36 سال سنی که از خدا گرفتم میشه میشه 49 سال بعد از اون هم اگه 13 سال دیگه بخواد دوباره قسمتم بشه میشه 62 سال که با این اوضاع و احوال واین غذاهای مصنوعی و شیمیایی فکر نکنم کسی بتونه به 62 سال برسه . در نتیجه تنها ممکنه که من یک سفر دیگه بتونم برم . یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما دو تا مطلب که از این سفر برام موند :                                        اول اینکه من این سفر رو از حضرت ابوالفضل توی کربلا خواستم که توفیق بده و برم سلامش رو به مادرش ابلاغ کنم و انصافا چه خوب و زود و بجا داد . ممنون اقا ،‌ممنون ، ممنون . زیارتم رو هم به نیابت از امام رضا انجام دادیم که خیلی مهربونه و کلی دلم براش تنگ شده . نتیجه اینکه دوستان اگه از ته دل از خدا بخوایم به ائمه متوسل بشیم میده حاجتامون رو به شرطی که برای خودمان بعد از دیگران بخوایم و بیشتر از اونکه برای  خودمون بخوایم برای دیگران بخوایم . من به این نتیجه رسیدم و حسش کردم .                                                                              خدایا تو شاهد باش که اینها رو برای ریا نمی گم تنها میگم که گفتنش شاید دست مومنی رو بگیره و بیانش تشکر از مهر و محبت و بزرگی تو و اهل بیت رسول رحمت و خوبیهاست .                                                            اما بعد : بچه ها تو رو خدا دعا کنید که اقامون بیاد ، خیلی دارن این نامردهای وهابی بر علیه امام زمان تبلیغ میکنن ، توی بقیع با یکیشون بحث میکردم میگفت پس کی این امام زمان شما میاد اینهمه میگید بیا بیا پس کجاست که بین مردم نیست. خیلی دلم شکست . اشک امونم رو  برید دیگه قنوتی نبود که توش اللهم عجل لولیک الفرج نباشه . تو رو خدا دعا کنید اقا بیاد ، یه دوست عزیزاهل دلی دارم که هر هفت جمعه ها یه اس ام اس میفرسته و خطاب به اقا چند جمله ای درد ودل میکنه هفته قبل برام نوشته بود :                                                                                              باید وسط هفته بیایی آقا           دیریست که جمعه های ما تعطیل است                                           مولای من ، متی ترانا و نراک؟  




          (جمعه 90/3/6 :: ساعت 12:36 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ