سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92722 | بازدیدهای امروز: 6| بازدیدهای دیروز: 12
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


... همونجا بود که نیت کربلا توی دلم کاشته شد و از بی بی جواز زیارت پسرش را خواستم ، درست یک هفته نگذشته بود که یه اس ام اس با این مضمون روی گوشیم اومد که شما در قرعه کشی عتبات عالیات قبول شده اید جهت ثبت نام به سایت مراجعه نمائید .

اون شب یکی از بهترین شبهای عمرم بود .

خلاصه ثبت نام کردیم و بخاطر کلاسهای خانومم مجبور شدم که تیر ماه رو انتخاب کنم با توجه به اینکه تنها تا 10 تیر می تونستم ثبت نام کنم لاجرم اخرین فرصت را که 1 تا 10 تیر بود را انتخاب کردم خیلی استرس داشتم اخه 26 تیر هم دفاع پایان نامه ام بود هر چند مدتها بود که کارهاش تموم شده بود اما باز هم از مقدمات کار که هیچ فراهم نشده بود می ترسیدم . خلاصه اینکه بعد که تقویم را چک کردم دیدم که ایام رجب است  تلد مولا علی (ع ) را کربلاهستیم .

شادی مضاعفی وجودم رو فرا گرفت از طرفی غصه داشتم که امسال نمی تونم اعتکاف باشم ولی خوب بقول رئیسمون همه چیز که باهم نمی شه .

فکر م این بود که اول تیر حرکته بهمین خاطر روز 30 خرداد را ماموریت رفته بودم که صبح تماس گرفته بودند با موبایلم که از قضای روزگار توی خونه جامونده بود که فردا حرکته .

هوای خوزستان خیلی گرد و خاک داشت و احتمال لغو پروازها زیاد بود و من دلشوره نرسیدن به کاروان دیونه ام می کرد . مثل اکثر وقتها توکل کردیم به خدا و بلاخره هواپیما با یک ساعت و نیم تاخیر ماهشهر رو به سمت تهران ترک کرد . در طول پرواز گرد و خاک هوا باعث شد که هواپیما خیلی تکون داشته باشه و کلی ترسیدیم . راستش را بخواید هر چند که من در طول ماه حداقل 6 تا پرواز دارم اما اینبار خیلی ترسیدم و حتی اشهد خودم رو خوندم و ولی الحمد لله بخیر گذشت ...

ادامه دارد .....

توضیح و پوزش :

از دوستانی که عنایت میکنند و وب لاک من را مطالعه می کنند عذر خواهی میکنم که متاسفانه علی رغم حس قلبی ام که عاشق نوشتن هستم ‍ ، کمتر فرصت می کنم وب لاگ را بروز کنم . اما سعی می کنم این سفر نامه را زود تر تموم کنم و بیش از این دوستان را منتظر نگذارم .

 




          (جمعه 89/7/16 :: ساعت 11:42 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ