سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92744 | بازدیدهای امروز: 18| بازدیدهای دیروز: 10
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


یه دوست بهم یاداشت داده بود چند روز دیگه تولد اقامون امام رضاست

دلم خیلی شکست

نمی دونم باید چی بگم ،‏ یعنی اقا نمی خواد به من عیدی بده .  تا حالا از خدا می خواستم که هر چی خودش صلاح می دونه بهم بده اما حالا یه چیزائی تو دلم جونه زده اما باز هم می گم اقای مهربونم ،‏تو واسطه شو پیش خدای خوب من که هر چی خودش صلاح می دونه بهم بده ، از خدا بخواه که فراموش نکنم هیچوقت ازش هیچ چیز نخوام جز همین که اون هرچی صلاح می دونه برام بخواد .

مولای من ، از خوبیهای تو هر چی بگم کم گفتم ، چی می تونم بگم جز همین که مولای ما رضاست ، هم در خونه اش بازه هم لبخند روی لبشه . قربونت برم امام رضا .

میشه قلبت منو مثل گنبدت طلا کنی .........




          (چهارشنبه 87/8/15 :: ساعت 9:48 صبح)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ